2008年12月25日 星期四

2008聖誕願望卡

2008.12.25~Merry Christmas~
淇的聖誕願望卡
Merry Christmas
This Christmas,I want to give my mother and father some very special presents.I hope you will like the presents that I want to give you.
I would like to give my mother a Christmas tree key chain. This would be a on her keys. When she gets this present. I hope she will think,"Wow ! This is exactly what I wanted !" My mother is always very nice to me,and I hope she a Happy Christmas this year.
I would like my father to have a Christmas card. This would be a good present for him because he will like it. Hopefully,this gift will make him feel delighted.My father is a very wonderful person,and I want him to have an excellent Christmas!
This Christmas,I want to give the world some money. This will help the world because I can help poor people.
We can tell everyone to give poor people some money.I hope everyone will have a Merry Christmas this year!
~~~Love Peggy~~

內容大概是
這個聖誕節,我想要給我的母親和父親,一些非常特別的禮物。
我希望您將喜歡我要給您的禮物。
我希望給我的母親一個聖誕樹的鑰匙。 這是她的鑰匙。
當她得到這個禮物。 我希望她將認為,
" 哇! 這正是我想要! " 我的母親總是對我非常的好,
並且我希望她在今年有一個愉快的聖誕節。

我要給我的父親聖誕卡。 這是一個好的禮物。
希望這樣的禮物帶給他一個美妙的聖誕節,我的父親是一位非常美妙的人,
我希望他有一個特別的聖誕節!
這聖誕節,我想要給世界一些錢。
因為 我可以幫助可憐的人,這將幫助這個世界。

我們可以告訴大家給可憐的人一些錢。我希望大家會有一個愉快的聖誕節!



1 則留言:

AL 提到...

淇淇真貼心